فروش و نصب آنلاین رویال شیشه

 

شما با ورود به بخش محصولات شیشه می‌توانید از تنوع کاربرد شیشه سکوریت و نمونه کارهای رویال شیشه دیدن فرمایید.
همچنین شما می‌توانید از مقالاتی که در سایت رویال شیشه برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شیشه از جمله: تاریخچه شیشه سکوریت، سندبلاست، نصب شیشه سکوریت، مقاومت و وزن شیشه سکوریت و بسیاری اطلاعات دیگر درباره مشخصات فنی، فیزیکی و شیمیایی شیشه سکوریت بهره ببرید.
شما می‌توانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین به درج اطلاعات و درخواست خود بپردازید. مطمئن باشید در کمترین زمان، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما نیز از خدمات آنلاین و به روز رویال شیشه در زمینه شیشه سکوریت و سایر محصولات بهره مند خواهید شد.
کارشناسان شرکت رویال شیشه بعد از دریافت تاییدات تلفنی شما، پیش از هرکاری ابتدا محل مورد نظر مشتری را بازدید کرده و بعد از ارائه‌ی مشاوره فنی و مهندسی به مشتریان شیشه سکوریت و انتخاب نوع محصول توسط مشتری، پایین ترین قیمت شیشه سکوریت را با در نظر گرفتن تمامی شرایط به مشتری اعلام مینمایدو در صورت تایید کارشناس جهت بازدید و اندازه گیری به محل مراجعه نموده و عقد قرارداد مینماید. پس از این مرحله با فرستادن 3D کار (عکس انجام شده کار) نحوه نمایش دهانه را به مشتری نشان می‌دهند و با اعلام تائیدیه از سوی مشتری شرکت رویال شیشه به کار ساخت شیشه سکوریت و اجرای پروژه میپردازد. شرکت رویال شیشه برای جلب رضایت و نگهداری مشتریان خود همواره سعی در ارائه بهترین خدمات پس از فروش را دارد و همین امر موجب معرفی شدن شرکت رویال شیشه توسط مشتریان به دیگر مشتریان جدید میگردد. رویال شیشه پس از نصب محصولات خود با برقراری تماس های مکرر و زمان بندی شده با مشتریان همواره با مشتریان خود ارتباط داشته و هیچ گاه مشتریان خود را تنها نمیگذارد.


شما میتوانید از بخشگالری عکس محصولات برخی از نمونه کارهای اجرا شده رویال شیشه را مشاهده فرمایید. ضمناً میتوانید اطلاعات فنی بیشتری را در بخش یراق آلات شیشه سکوریت کسب نمایید. 
شما میتوانید با مراجعه به بخش سفارش آنلاین به درج اطلاعات و درخواست خود بپردازید. مطمئن باشید در کمترین زمان، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و شما نیز از خدمات آنلاین و به روز رویال شیشه بهره مند خواهید شد.

ثبت سفارش آنلاین